Jeg ønsker å endre eller kansellere bestillingen min
Dersom du endrer kort tid etter at du har lagt inn bestillingen og ønsker å be om at bestillingen din kanselleres/endres, må du gjøre det via e-post til kontakt@vedteknikk.no
Skriv inn fullt navn, ordrenummer og e-postadresse i forespørselen. Våre kundeservicespesialister vil sjekke om det er mulig å kansellere bestillingen din før den sendes og bekrefter i så fall kanselleringen via e-post.
Fordi vi jobber døgnet rundt for å sende pakkene dine så raskt som mulig, kan det hende at vi ikke alltid kan kansellere bestillingen din når den er lagt inn. Dersom dette ikke er mulig, må du returnere dette til vårt lager når det er levert for refusjon.
Er retur gratis?
Dessverre ikke. Vi tilbyr foreløpig ikke gratis retur og det er kundens ansvar å sende varen tilbake til oss.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du ønsker å returnere eller bytte dine kjøpte varer, vennligst send dem tilbake til vårt lager for refusjon eller bytte. Refusjoner tilbys på alle prissatte varer og butikkkreditter tilbys på et e-gavekort for salgsvarer.
Vi tilbyr refusjon til din opprinnelige betalingsmåte for varer som returneres til oss innen 14 virkedager etter leveringsdatoen.
ALLE returer gjort etter 14 dager men før 14 dager kan kun byttes eller refunderes til et e-gavekort. Vi kan ikke akseptere retur etter 14 dager.
For å behandle en retur, vennligst kontakt kontakt@vedteknikk.no
Vedteknikk gir ikke forhåndsbetalte returetiketter; du vil være ansvarlig for å dekke fraktkostnadene for returer.
Hvis du angrer på kjøpet under en levering, må du hente pakken og deretter gjøre en retur til oss, eller la pakken returneres (et gebyr på NOK 300 tilkommer dersom pakken returneres til oss) Som forbruker derimot , er du ansvarlig for eventuelle leverings- og returkostnader. Vær oppmerksom på at forbrukeren også er ansvarlig for returtransporten. All retur sendes tilbake til vår leverandør i Asia. Det returnerte produktet må være i perfekt stand og må returneres med originalemballasjen, eller tilsvarende emballasje. Hvis du er usikker, vennligst kontakt vår kundestøtte før enhver retur, så kommer vi tilbake til deg med instruksjoner.
Følg med på returen din når den går tilbake til oss, pakken din forblir ditt ansvar til vi har mottatt denne. Når du ser at pakken din har nådd oss, vennligst la 2 virkedager før refusjonen/byttingen er fullført. Vi sender deg en e-post som bekrefter når dette er gjort.
* Vær oppmerksom på at i salgsperioder kan det ta opptil 5 virkedager før returen din blir behandlet når den har nådd oss.
Praktisk tips: Ta vare på postbeviset og send returen sammen med sporingsnummer da vi ikke er ansvarlige for returpakker som blir borte eller stjålet under transport.
Hvor lang tid tar det å gå tilbake til prosess?
Når returen eller byttet har returnert til oss, vil vi refundere eller sende den byttet ordre innen 4-7 dager.
I REA-perioder kan denne prosessen ta opptil syv virkedager på grunn av volumøkningen.
Hvis du har sjekket sporingsnummeret ditt og returen har blitt returnert til oss og den har overskredet 7 virkedager, vennligst send oss en e-post på
kontakt@vedteknikk.no
Jeg fikk feil vare
I det usannsynlige tilfellet at du mottar pakken din og det er en feil artikkel, kontakt supportteamet vårt på kontakt@vedteknikk.no så kan de hjelpe deg med dette.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min innen 14 dager eller oppgir feil adresse?
Hvis du ikke henter pakken innen 14 dager, har vi rett til å belaste deg med et gebyr på 300 NOK for ikke å hente pakken. Vi bærer ingen kostnader dersom pakken ikke blir hentet av kunden eller feil adresse.