Frakt og levering:
Frakt- og leveringspolicy:
Av logistiske årsaker kan det hende at enkelte varer kjøpt i samme bestilling må sendes i separate pakker. Dette betyr at du kanskje ikke får alle produktene dine i én pakke.
Sørg for å skrive inn adressen din riktig. Vi er IKKE ansvarlige for tapte pakker på grunn av ufullstendig eller feil adresse.
Vi er ikke ansvarlige for pakker som er stjålet eller tapt etter at levering er gjennomført.
På grunn av restriksjoner på innlåsing, må vi anskaffe visse produkter utenfor Norge. Når du står i kassen har du mulighet til å velge fraktmetode. Gratisalternativet 8–15 virkedager indikerer at produktet er levert fra en utenlandsk leverandør. Vi dekker eventuelle gebyrer / avgifter / tilpassede gebyrer.
Selv om vi streber etter å levere varer innenfor tidsrammen vi angir, kan vi ikke garantere eller ta ansvar for leveranser utenfor denne tidsrammen, da vi er avhengige av tredjepartsfraktselskaper for å forenkle våre leveranser. Vi kan ikke ta ansvar for kostnader internt eller andre kostnader som oppstår på grunn av mislykkede eller forsinkede leveranser.
Behandlingstiden for bestillinger er vanligvis 1-2 virkedager. Når en bestilling er behandlet, vil et sporingsnummer bli generert og videresendt til deg via en e-postbekreftelse. Hvis du ikke har mottatt sporingsnummeret ditt innen 7 virkedager, vennligst gi oss beskjed via e-post på kontakt@vedteknikk.no og inkludere ordrenummeret ditt.
Når varene dine er sendt, er estimert leveringstid:
Norge: 8-15 virkedager
Ikke bekymre deg, vi vil alltid gjøre vårt beste for å levere på eller før leveringsdatoene dine. Det kan være andre uforutsette omstendigheter utenfor vår kontroll som kan føre til forsinkelser, slik som toll, offentlige/nasjonale helligdager, naturkatastrofer, streik eller forsinkelser i luft- og bakketransport, etc.